Monday, July 17, 2023

Harini Disaster

Hi genk.. today... was a disaster..

Seriously, aku bangun dari katil aku.. 6:50pm.. Aku gi mandi, nak keringkan rambut depan kipas berdiri. Tekan butang, butang tu pulak tercabut and masuk dalam badan kipas tu so aku x boleh nak tekan. Tapi xpe, aku terus turun bawah mintak tolong Bapak aku fix kan. Alang2 tu mintak tolong dia tolong flush'kan lipas mati yg berada di dalam tandas selama beberapa minggu dah ni LOL.

So while bapak aku cek kipas tu kat bawah, aku gi ah nak makan and minum. Sambil ada roti krim jagung dalam mulut, kita nak amik kotak jus tuk tuang dalam cawan.. Tapi x perasan pulak, time nak keluarkan kotak tu dari fridge,.. tiber ada bunyi "CLASHHH" ada kaca pecah!

Ningxia Red | Essential Oil & Aromatherapy | Young Living Essential Oils 

Botol ningxia Ibu aku pecah sbb dia sebelah kotak jus tu 😭  It looked like a murder scene kat dapur, glass everywhere, red liquid all over the floor and my feet, the walls.. Aku dah cuak dah, takut parents marah... Dah la ningxia tu benda yg mahal, and banyak lagi...

Tapi... Parents aku x marah pun aku!! 😭😭 So grateful fr.. I try my best to clean up the mess, carefully takut kena kaca ke apa, while trying to calm myself down. Bapak aku tolong setkan mop + air sabun untuk aku mop lepas kutip kaca. I managed to clean it up yeehaw !!

Tapi lepas habis mop tu, dunia aku berpusing do.. Aku nampak hitam, pening kepala, rasa macam nak pitam sbb x makan lagi.. Terpaksa duduk rehat kejap until aku stabil baru sambung roti dgn jus aku. Bapak aku tolong aku vacuumkan carpet kat dapur tu, takut ada kaca and clean the spills on the carpet.

Also Bapak aku fixed the kipas!! Dia buat surgery, operate kat kipas tu, buat arts and crafts whatever tuk kasi the buttons stay kat tempat dia instead of masuk dalam. I'm so thankful for my dad fr, I could cry. And then Ibu aku potong papaya and I AM HEALED, makan papaya Q_Q

Idk, i'm very emotional today..

Tambah lagi, harini aku 'bercakap' dgn Hilmi for the first time since kita break up.. It wasn't too awkward I hope hahaha. Hilmi dgn Imran borak kat vc animasick pasal kerja diorg, saja masuk because I was BORED. It was nice :D

Tapi vc tu sekejap je lah.. Now I am about to go to sleep so.. ciao lu, xoxo mwah ❤

1 comment:

BLADE

Hi genk, harini saya dapat.. BLADE!! FROM HONKAI STAR RAIL !!   I've been saving for him after Jing Yuan, pity 60, 50/50.. Ada about 46...